Strikli Dju & Onaj Muris - Želio Sam Biti Gangster

Bila jednom dva mlada repera iz grada Gracanica..... Bavili su se repom jer su bili presmotani za uradit bilo sta drugo. Jedan je repovo na jednoj strani, a drugi je repovo na drugoj strani grada....I nakon nekoliko aftera skontaju da rade zajednicki projekat. Funky vs Mracni stil su se sudarali i sretno do proljeca stvaraju zajednicki projekat za kojeg jos ne znaju tacan naziv. Danas ta dva repera imenom Strikli Ðu i Onaj muris vam predstavljaju jednu opaku pjesmu pod nazivom: Želio sam biti Gangster. Da cjelokupna situacijabude zanimljiva, uz prijetnju sa vodenim pistoljima natjerali su 4 lokalna bitmejkera da urade 4 razlicita remiksa za ovu pjesmu. Keep it gangsta yo.
DOWNLOAD

Rep: Onaj Muris & Strikli Dju
Bitovi: 01-MC Eiht-Straight up menace,02-Acrob,03-Skaj da Waidah,04-Nindza,05-Nakaza
Artwork: Skaj da Waidah
Treklista:
01 
Želio sam biti Gangster (Original)

02 Želio sam biti Gangster (Acrob remiks)
03 Želio sam biti Gangster (Skaj da Waidah remiks)
04 Želio sam biti Gangster (Nindza remiks)
05 Želio sam biti Gangster (Nakaza remiks)

0 komentar/a:

Objavi komentar

Komentiras na svoju vlastitu odgovornost...